Co je influencer marketing a jak funguje?

Influencer marketing je forma komunikace, která skrze influencery a jejich obsah předává fanouškům reklamní sdělení. Celá tato komunikace je postavena na předání message, poselství, či doporučení, které má divákům pomoci při rozhodování, vytváření mínění atp.

Influencer marketing je aktuálně jeden z nejefektivnějších formátů marketingové komunikace pro rozšíření povědomí o značce a produktu u vybrané cílové skupiny, který zároveň velmi efektivně a především autenticky divákům předává vybrané informace (message komunikace).

Influencer marketing funguje především na bázi propojení influencera se značkou a produktem, který následně influencer skrze svůj obsah komunikuje svým divákům na svých komunikačních kanálech. V dnešní době jsou to převážně sociální sítě, viz předchozí článek ZDE.

Diváci sledují influencery z různých důvodů – chtějí se bavit, inspirovat, obdivují danou osobu, chtějí se něco naučit atd. To, proč diváci sledují daného influencera je ovlivňováno několika faktory např. typem obsahu který vytváří a pro jakou cílovou skupinu tento obsah vytváří. Např. u mladšího publika bývá mnohem větší pouto s influencerem. Pro tyto diváky bývá influencer často idolem, obdivují ho, chtějí být jako on, mít stejné věci atp. U staršího publika toto funguje podobně, ale trošku jiným způsobem. Tito diváci sledují influencer např. jako zdroj relevantních informací a inspirace – jaké šaty si koupit, podle jakých kritérií vybírat, či do jaké restaurace zajít atp.

Máte další otázky ohledně influencerů a influencer marketingu? Rádi byste se dozvěděli více o tom, jak to celé funguje? Již brzy se můžete těšit na další článek. Nebo, jestli nechcete čekat, tak se nám ozvěte na telefon: 222 742 710 či na email: info@trueside.cz a společně probereme všechny Vaše otázky.

Budeme se těšit 🤗

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

− 2 = 1